"Fiecare om este inzestrat cu un talent sau macar cu o aptitudine.
Cauta in adancul fiintei tale si vei descoperi ceea ce te reprezinta de fapt.
Asta am facut si eu,iar dupa indelungi cautari iata!"

Buna tuturor!
Numele meu este Ionela si sunt incantata de vizita dumneavoastra pe acest blog de creatie si frumos.
Tot ceea ce prezint aici este realizat "hand-made" de mine si doresc sa va incant privirile cu aceste minunate bijuterii si accesorii
.Activitatea mea se desfasoara intr-un spatiu curat si tot timpul aerisit, fara fum de tigara sau alti factori externi care ar putea afecta micile creatii.
.
Imi place sa creez bijuterii si de dragul de a le face ,dar mai ales pentru a transmite ceva prin realizarea lor,de aceea fiecare bijuterie poarta si un nume ales special.
Astept cu drag criticile dumneavoastra( considerandu-le constructive), dar gandurile bune imi vor fi de folos in aceeasi masura.
Adresa unde ma gasiti:
ionelaangela@yahoo.com

Inainte de a solicita o comanda va rog cititi "Politica Blogului" aflata in josul panginii
Realizez bijuterii si accesorii si in urma unei comenzi.
Multumesc pentru vizita si va invit cu drag sa accesati blogul meu de cate ori simtiti asta.
Pagina pe care o căutați în acest blog nu există.
Pagina pe care o căutați în acest blog nu există.